Underbar Dag!

Det kommer bli en toppen dag idag :D Nu idag så ska vi träffa några väldigt fina underbara kompisar + deras fina underbara barn och busa i det fina vädret och jag ska ta med mig en sockerkaka så vi kan fika lite medans barnen busar :) Sen på kvällen så far hela familjen på driftingträning med Umeå Gatbilar det börjar kl 18.00 där dom kommer även att sälja hamburagre och fika. Även jag som har bakat fikat åt dom :D
Helt enkeklt det kommer bli en toppen dag :D

Igår var jag och Alvin till Emma och Loie på kalas lilla Loie fyllde 1 år igår :)
Det tyckte både jag och Alvin var buskul!!
Dock synd att jag inte hade med mig kameran :/

PUSS&KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0