Lite och göra! :P

Jag fick en utmaning av Hea :)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För 10 år sen var jag 16 år och gjorde allt jag inte fick göra och lite till :P

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Låg hemma i soffan och mådde illa och spydde nästan hela tiden (Jag var gravid)

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
GLASS,Päron,Maltisers,Feta ost & Leverpastej

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Öhh kan typ inga :P

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Köpa hus och spara en massa pengar till Alvin ;)

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Är rädd för allt typ haha nää men jag är väldigt höjd rädd! Är säker många fler saker men de är något jag inte tänker på ! :P

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Att vara mamma åt Alvin, Rebecka, mina fina underbara vänner och självklart att få vara med familjen och att vara blivande Fru till Mikael! :D

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?

Folkdräkt,kilt sånt krims krams.

9) FEM FAVORITLEKSAKER? Mobilen,kaffebryggaren,Datorn m.m har säker många fler ;)
10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN: Malin öhh..har som inga fler typ som skriver blogg! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0