Tacksam! <3

Visst jag skriver inte så mycket hära men de är så mycket nu som ska fixas och trixas innan lördag :D

Vill bara skriva hur tacksam jag är över vilka underbara människor jag har runt mig <3<3
Jag vill Tacka min underbara mor som ska passa Alvin under Bröllopet och min syster som fixade en frisör åt mig på kort varsel :) Och Mikaels mamma och pappa  som ska passa Alvin dagen innan Bröllopet NI ÄR GULDVÄRDA! <3

Har nu fått många frågor om jag är nå nervös inför Bröllopet?
Så nu svarar jag här: Klart man är nervös det är ju ens BÄSTA dag i hela ens liv som man vill ju att allt ska vara perfekt in i de minsta! Och självklart är jag den lyckligaste människa på jorden som kommer bli Mikaels fru !!
Hoppas svaret blev bra för dom som undrar! ;)

Ajja nu Taggar vi att gå över till Ida så de blir lite bus för barnen :)
Sen självklart så taggar vi Busplaneten i morgon då vi är några mammor och barn som skall träffas och busa i massor <3

Hoppas nu får en bra vecka för de ska jag ha ;)

KRAM <3

Vigsel ringarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0