Vilken morgon!

Blev väckt av lilleman kl halv sex av att han ville äta sen på skötbordet så skiter han ändå upp till nacken och pinkar ner hela sig *suck* Det vara bara att bada lillen och göra rent skötbordet och klä på han sen blev det mat dax igen då jag insåg efteråt då lillen hade somnat att kl var halv åtta så jag steg upp och åt frulle och städade undan och slog igång tvättmaksinen sen tog jag vovve och sonen som hade vaknat och låg och lekte i babygymet ut på en timmes promis hur skönt som helst att komma lite :D
Så de mina vänner de var min morgon idag :P

Puss&Kram


Leker för fullt i babygumet :)


Sover gott i vagnen på promisen!


Busan på promis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0